Hoe kan ik bestellen?

  • Eenmalige aanmelding
  • Vrijdag t/m dinsdag bestellen
  • Overzichtelijke webwinkel
  • Veilig en vertrouwd betalen
  • Zelf je afhaalpunt kiezen
Om Goei Eete te kunnen bestellen, moet je even je gegevens aan ons doorgeven. Je kiest een inlog en een wachtwoord, en daarna kun je door naar de webwinkel. Klik op onderstaande button om meteen te beginnen.

Doe mee en meld je aan

Je kunt van vrijdag 10:00 tot dinsdag 21:00 uur een bestelling doorgeven. Je bestelling kan dan de eerst volgende donderdag, vrijdag of zaterdag worden opgehaald bij het door jou gekozen afhaalpunt.

Tussen dinsdag en vrijdag is de winkel gesloten. We zijn dan druk bezig om alle bestellingen te verwerken
We kiezen voor deze aanpak, omdat we willen garanderen dat producten zo vers mogelijk op je bord belanden.

Elke week bestellen wij gezamenlijk, als collectief van consumenten, direct bij de boeren.

Onder de pagina producten vind je de webwinkel. Bij elk product vind je de prijs en informatie over het product en de producent. Met de button 'koop' voeg je een product toe aan je winkelwagentje. Bij sommige producten moet je daarvoor eerst een hoeveelheid of verpakking kiezen (bijvoorbeeld boter: 250 of 500 gram).

Wanneer je klaar bent met bestellen ga je rechtsboven in het scherm naar je winkelwagentje voor een totaaloverzicht. Onderaan staat het totaalbedrag van de bestelling. Als de bestelling volledig is, klik dan op 'afrekenen'.

Je betaalt via iDeal of je maakt het bedrag zelf over naar NL18 RABO 01708.82.594 ten name van Stichting Goei Eete. Doe dat dan wel direct; je bestelling wordt pas verwerkt als er is betaald. Vermeld bij het betalen via overschrijving het ordernummer. Dit nummer staat vermeld in de bevestigingsmail die je ontvangt.
Je kunt de bestelling donderdag, vrijdag of zaterdag afhalen bij het door jou gekozen afhaalpunt, op een tijdstip dat je uitkomt (maar natuurlijk wel binnen de openingstijden). Controleer bij het ophalen of je bestelling klopt.

We staan bij Goei Eete voor kwaliteit. Voldoet de bestelling niet aan je verwachting, spreek dan een medewerker aan of mail naar hoekanhetbeter@goeieete.nl.

Wil je weten welke afhaalpunten er zijn? Kijk dan hier.